innaniabdillah.blogspot.com

innaniabdillah.blogspot.com

Sunday 12 August 2012

tahun ke 2 raya tanpa sahabat tercinta

     
            rindu serindu serindu rindunyaaaaa........    oleh krane jau sahabat, kau adlh bhgian hidupku.
puase tawn ni agak tak bez tnpa kalian. law kalian ada pasti bez.. dpt tadarus same, qiam same, saho same...
seme brsame laa....    pling bez time raye.....kita pakat2 pkai bju raye..berseri satu skola...last skali taman ni jd saksi prsahabatan kita.... muka muka kalian pasti aku simpan khas dalam sudut hati aku...  kalian mmg shbt dunia akhirat aku....

          aku asing buat prtma kita brshbt, mybe aku bkn aliran agama sprti kalian.. kalian baik, x prnah wt aq sakit aty... time aq jatuh kalian bgunkan aku....  tak semua org hidupnya cerah dan bersinar, ada yg gelap dan tak berchya... kalian tlg aku dlm menilai ape itu hidup...
 
     medan kita sama, bawah satu tugasan dakwah dn tarbiyah, awal nya aku x paham ape itu dakwah dan ape itu tarbiyah... syukur pada allah krane melalui perantaraan kalian aku kenal semua itu...  kt mane kita semua akn pndg.... oleh krane kita lalui proses itu, kita prlu brsma untuk slamanye..... shbt ,
andai aku blh hentikan masa, pasti aku kan lalui sepuas2nya brsma kalian..
pegi kuliah brsame...mcm2 laaa aku nk brsame kalian.....

aku sayang kalian krane allah, moga kita dpt brjumpa lg pada mase yg akn dtg...aku rindu tazkirah dan teguran kalian....SMAKL gen 4... uhibbukum fillah abadan abada,,,...

No comments:

Post a Comment